Masego, Don Toliver - Mystery Lady

Masego, Don Toliver - Mystery Lady
Слушать
Masego, Don Toliver - Mystery Lady
Скачать трек
Скачать бесплатно песню Masego, Don Toliver - Mystery Lady в mp3 формате на мобильный телефон, с возможностью прослушать трек бесплатно онлайн.
Текст песни Masego, Don Toliver - Mystery Lady
*Inaudible*
Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh
Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh
Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh

Chorus:
Thinking I can make as many songs 'bout a lady
When I haven't met her
But she on me heavy, on my cerebellum (If I)
If I say I love her, am I wrong? Am I crazy?
Am I overzealous?
But I know the feeling, and I'm never wrong
Swear that I've been gifted with a song and a medley
It's intoxicating, it weigh on you heavy, like the alcohol
We can do like anything you want, I'm amazin'
Letter to my lady, I just wanna please you, check my catalogue

In this life I come across fans and hoes
And I like to give my fans a rose
Cursе of the talented еverywhere I go
They wanna change clothes and pose
But my wife be in my dreams, bruh
No, I couldn't see you
I saw her silhouette, I know I can make her wet
But when I wake up alone, 'lone, 'lone
I just break out, my phone, phone, phone
Chorus:
Thinking I can make as many songs 'bout a lady
When I haven't met her
But she on me heavy, on my cerebellum (If I)
If I say I love her, am I wrong? Am I crazy?
Am I overzealous?
But I know the feeling, and I'm never wrong
Swear that I've been gifted with a song and a medley
It's intoxicating, it weigh on you heavy, like the alcohol
We can do like anything you want, I'm amazin'
Letter to my lady, I just wanna please you, check my catalogue

Thinking I can make as many songs about
A lady, she be havin' me up, down (Ooh, ooh)
I be in my feelings, sometimes I be jealous
But I keep it thuggin' like it's Makaveli
Ring, ring, hit my celly (Ring, ring)
Remember you went bad on me, I won't forget it (Ring, ring)
You said you wanna tell on me, now, won't you tell it? (Yeah)
In between the sheets, you know I got you yellin' (Yellin')

Chorus:
Thinking I can make as many songs 'bout a lady
When I haven't met her
But she on me heavy, on my cerebellum (If I)
If I say I love her, am I wrong? Am I crazy?
Am I overzealous?
But I know the feeling, and I'm never wrong
Swear that I've been gifted with a song and a medley
It's intoxicating, it weigh on you heavy, like the alcohol
We can do like anything you want, I'm amazin'
Letter to my lady, I just wanna please you, check my catalogue
[Bridge: Masego & Don Toliver]
Could it be, monogamy, ain't meant for me? (Nah)
That's way too reckless (Yeah)
I'd get too jealous
Could she be, from the East or overseas? (Ha)
I've learned my lesson, I'm way too Western
Could she be, my favorite, ethnicity? (Ha)
I'm just undressin', all of the sections of my thoughts (Yeah)
Thinkin', thinkin', thinkin', thinkin', thinkin' too hard
Thinkin' it too hard, ha
But I really wanna know

Chorus:
Thinking I can make as many songs 'bout a lady
When I haven't met her
But she on me heavy, on my cerebellum (If I)
If I say I love her, am I wrong? Am I crazy?
Am I overzealous?
But I know the feeling, and I'm never wrong
Swear that I've been gifted with a song and a medley
It's intoxicating, it weigh on you heavy, like the alcohol
We can do like anything you want, I'm amazin'
Letter to my lady, I just wanna please you, check my catalogue

*Inaudible*
Yeah
Ooh, ooh
Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh
Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh
Комментарии (0)
Комментировать